Minőségpolitika


Mint a fém- és műanyagtábla gyártók piacán dolgozó cég,

a DL-CHARMA Kft. bevezetett minőségirányítási rendszerével törekszik vevői elégedettségének folyamatos növelésére. A cég jelmondata, a

“Pontosság felsőfokon – DL CHARMA.”

több, mint egyszerű cél.

Ez egy küldetés cégünk számára, amely visszatükrözi a Társaság azon szándékát, hogy olyan termékeket biztosítson ügyfelei számára, amely teljes megelégedettséget teremt.”

Ezt szem előtt tartva a Társaság elsődleges feladata, hogy:

  • Vevői számára folyamatosan megfelelő termékeket biztosítson.
  • Termékei a lehető legjobb ár/érték arányt képviseljenek.
  • Tevékenységének állandó javításával törekedjen az egyre magasabb szintű minőség elérésére.
  • Valamennyi munkatársa és külső szolgáltatója részt vegyen a folyamatos minőségjavításban.

E célok megvalósítása érdekében az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványnak megfelelően alkalmazott minőségirányítási rendszer működtetését a Társaság a vezetés irányítás központi elemének vallja.

A minőségirányítás a vezetés minden szintjének feladata és felelőssége. A vezetők minőség iránti elkötelezettségét példamutatásuk, a minőségjavító tevékenység irányításában vállalt tudatos szerepük hitelesíti.

A tulajdonosi kör biztosítja, hogy minden munkatársa megismerje a cég minőségpolitikáját, valamint a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését, megvalósításának módszereit, az ISO 9001:2015 szabvány által meghatározott elvárásokat.

A Társaság külső szolgáltatóit és ügyfeleit lehetőség szerint bevonja minőségpolitikájának megvalósításába.

S z o l n o k, 2017. november 1.

Misurák Dénes

ügyvezető